05...

05 saker ni kanske inte visste om Emma!

1. Jag biter på naglarna? usch och jag gillar det INTE så om ni gör det försök slta veta att det är SJUUUUUUKT svärt men med "stopp och väx" funkar det och de finns att köpa på apokteket JÄTTEBRA! Smakar piss...

2. Just nu så vet jag inte när jag ska börja skolan? ^.^ Känns... sådär att inte ha koll.


3. Jag hade ridning som "elevens val" i skolan men slutade för att två tjejer hade början till magsår...?


4. Jag är lite små beroende av bloggar? Det är tack vare Bloglovin men det är grymt bra asså ska nog fixa en knapp så man kan följa oss sen ska ni se...


5. Jag älskar glass? Det ska helst vara med chokladsås och MYYYYYYYCKET chokoladsås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0