Blogga i iPhone?

Heej :)
Sorry att jag har varit borta några dagar och inte sagt vart jag var. Jag var i alla fall ute med båten och tänkte blogga om det på min iPhone. Men det gick ju inte! Det gick inte att skriva något på varken iPhonen eller iPaden :P
Nog om det. Jag träffade Martina och hennes familj på Böteskobben (?). Vi hade roligt och det var fint väder nästan hela tiden.
Jag har inte så mycket mer att skriva förutom att jag lyssnar på den här låten och den är sjukt bra och att jag är helt galen i den! Äkta Jedward fan här ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Heeej :) Gillar verkligen dina inlägg men det är roooligare när du har meer bilder! Kan du inte använda mer bilder?

Kraaaaam :D <3

2011-08-15 @ 16:24:52
Postat av: FIA

Jedward är riktigt bra! :-D



/ FIA

www.trippelbarr.spotlife.se

2011-08-15 @ 16:55:27
URL: http://www.trippelbarr.spotlife.se
Postat av: Sara

När du ska blogga från din Iphone/Ipad så ska man skicka ett sms till din blogg.. Haha ja vet de låter ju helt sjukt! Men du får liksom lägga till ditt nr, troru gör det undet inställningar elr nått , o sen så står det hur du gör :p

Bara så du vet är jag sääämst på o förklara.. Hahah men hoppas du förstod lite iaf :)

2011-08-15 @ 23:55:48
URL: http://medryttarensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0