Bloglovin!?

Hejsan svejsan!

Tänkte nu att alla vi läsare & jag kan lägga till varandras bloggar HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! O du sedan kommenterar något så lovar jag och följa dig och din blogg!!
Just nu: mår jag inge bra lite orolig för Gucci! Hon var helt konstig när jag var ute och gav henne mat! Ville bara skutta runt och inte äta morot (vilket hon älskar!) men men mammanoja antar jag?!
Idag har inte uppdateringen  varit på topp! bara varit allmänt seg och bara velat sova...
Men nej imorgon ska jag rida Titti, på tisdag rida på ridskolan, onsdag stallvärdinna (hoppas Thilda är där då...) och sen SKA jag vara med vänner torsdag, fredag har kanske en sak på fredag vilket jag diggar :D MYYYYYYYYYYYS!
Nej dem sista två veckorna på detta sommarlov ska jag göra nyttiga saker! Vara med vänner, vara i stallet, rida massor och ja bara ha SOMMARLOV!
Börjar den 22 augusti och ska vara i skolan 08:30 :O lite smått tidigt för en första dag men det är bra med bussar!
Nu kollar jag på 2½ men och Alan låtsas springa i slowmotion! haha kan skratta åt det hela dagarna!
Men nu måste jag sova...

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2011-08-07 @ 21:55:21
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0