Crazy, im sorry!

Hejsan svejsan alla underbara!

Förlåt för dålig uppdatering från min sida men har varit upptagen med shopping och middag med vänner :D
Igår köpte mamma en liten sommarklänning till mig :D nöjd!? JAAA väldigt nöjd den är super skön...

Vad tycker ni Hiss/Diss!?

Hos dem vi var hos igår har dem 2 tvilling flicker som är ett år yngre än mig och Jossan och vi flummar alltid sönder och badar MASSA! Badade säkert 1 1½ timme :O

Jag, Julia Och Wilma :D
Otroligt skön! plus att dem hade fyllt på med vatten på dagen och sen var det typ 30 grader :D AWESOMEEEEEEEEEEEE!

Nu ska jag gå upp och fixa GLASS och sen fixa ett inlägg till :D

Pöss

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0