Dagens shopping

Hellowww :)
Kommer ni ihåg min lilla lista på saker jag skulle köpa? Idag gick jag och mamma för att försöka att beta av den listan. Och det gjorde vi minsan. Nu har jag allt på listan! :D
För tillfället sitter jag framför en film kallad "Barbie som Rapunzel". Jag köpte den idag. Jag har kanske inte berättat det här men jag har en stor kärlek till barbie filmer. Påminner mig väl och min barndom eller något. I alla fall så sitter jag och tittar på filmen med en stor skål Thai mat och en halv paprika. Kan man ha det bättre? Jag är i alla fall väldigt nöjd just nu :D
Dagens shopping:

Gympaskor

Gympakläder

Svart kofta och tröja (Suckish bild ^^)

Mörkblå/grå blus (Suckish bild ^^)

Spraydeo, tuggummi, tandborste och tre nagellack (undra varför de färgerna? ^^)

Barbie som Rapunzel och Frida tidning med bästa killarna i

Och sist men absolut inte minst PLANET JEDWARD! :D Sooo happy! =:D


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina kläder!

2011-09-06 @ 17:50:17
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0