Dålig uppdatering :/

Hejsan! :)
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida de här dagarna. Det kommer nog att fortsätta vara så till på Tisdag. Jag är som sagt uppe i Dalarna och internet här SUGER! Det tar 20 min för en 3 min video på youtube att ladda klart. Jag står inte uuuut :(
Jag har rätt tråkigt här uppe och önskar att jag skulle kunna få åka hem nu. Tycker att jag har varit här tillräckligt nu - alltså snart ett dygn ^^
Just nu ligger jag och Trixie på sängen och myser för alla de vuxna bestämde sig för att gå en två timmars lång promenad runt hela sjön. Sånt orkar inte jag och därför bestämde jag mig för att stanna hemma. Promenader med vuxna personer är seriöst det tråkigaste som finns!
Jag hörde att några i ett hus en bit bort har två hästar. Ska kanske gå dit och kolla upp det om de är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0