Döda mig?

Heej, en deppig cheey här..
Imorgon börjar skolan och jag kan ju inte riktigt påstå att det kommer att bli så kul. Som tur är så ska vi bra vara i skolan i nån timme och sen ska jag stick hem så snabbt som möjligt. Jag är verkligen inte ett fan av skolan...
Borde nog igentligen gå och lägga mig rätt tidigt idag men jag ska se på CBB så vi får se när det blir.
Idag har jag i alla fall fixat saker till skolan. Kalendern pryds nu av Jedward så den får jag aldrig tappa bort ^^ Väskan är halvt packad och jag har målat naglarna. Lila typ..
Framsidan ^^
Baksidan <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: googla på älgfluga så får du se , asskabbiga x)

2011-08-22 @ 16:33:17
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0