Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut.

Hej! Varför är alltid jag först varje dag med att blogga? Haha, men eftersom ingen annan gör inlägg så får väl jag göra det ;) Vad tycker ni om rubriken förresten? Kommer från Melissa Horn's låt som heter Hanna, superfin.
Men i allafall, skypar just nu med Josefin men tänkte dra iväg till centrum snacrt och fixa ett par grejer, ja det har Jedward iblandat :P Sen resten av kvällen händer nog inget särskilt, träna kanske? Vet inte. Förlåt för ett jättetråkigt inlägg, men det händer inte så mycket just nu, det händer nog mer när skolan drar igång. Just det, skola.. Usch, vill inte! :( Just det, har gjort jätte många fina omslag till kalenderna idag, Josefin också,! Vi har gjort några till varann och så, sjukt fina! Nu ska jag iväg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0