Feels like i'm knocking heavens door

Hej!
Sitter och lyssnar lite på en cover jag och en kompis jag gjorde för ett tag sen, Your song med Ellie goulding. Den blev lite sådär, men vi gjorde den lite slarvigt, så därför blev den inte så bra. Funderar på att spela in en ny cover snart, kanske publicera den här? Jag nämnde det inte i förra inlägget, men jag älskar att sjunga, och jag typ spelar in låtar och sånt. Har aldrig publicerat någon än, men snart kanske man skullle ta göra det någon gång? Vi får se.
Ska snart och träna på gymmet med mor min, vi måste bara smälta middagen först. Därför tänkte jag nu ta och spela ukulele en stund. Har precis lärt mig Knocking on heavens door med Guns n roses, yeeaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0