Förlåt mig!

JA! FÖRLÅT för mitt dåliga bloggande men i helgen så red jag först på lördan och fick rida en übersöt häst och hon var grymt fin! btw tog det typ 1000 knappslag innan jag fick till ü:t haha skiiiils!
Hihi känner mig lite stolt!
Ridlärare: Emma nu håller jag på att bli tårögd!
Jag: Bara ler och säger hihi jaha ojdå ;)

SNACKA OM STOLT TJEJ!

Sen red jag henne i söndags också och då hoppade vi ;) Fett kul haha råkade bli ett k där hahahaahahaha fyfan vad jag är trött!

IDAG: BÖRJADE HELVETETS HELVETETS HELVETETS HELVETETS HELVETETS HELVETETS SKOLA! Ingen kan någonsin förstå hur min ångest och ILSKA kom när jag fick se det där helvetets jävla fucking helvetets schema (ursäkta spåket men måste skriva av mig!) Ja det är vad jag känner och nu ska jag inte skriva ett ända dålig ord till jo vänta: HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
TTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTS JÄVLA F*TT SKOLA! NEJ EMMA NU FÅR DU SKÄRPA DIG! FÖRLÅT! NU är jag klar det lovar jag INGET mer!

Mitt schema vill ni nu kanske veta? Jo dagarna ser ut såhär:
Måndag: Börjar: 08:45 Slutar: 15 25
Tisdag: Börjar: 08:20 Slutar: 15:25
Onsdag: Börjar: 08:30 Slutar: 15:25
Tisdag: Börjar: 08:30 Slutar: 15:30
Fredag: Börjar: 08:30 Slutar: 15:30

Tänk er själva och varje satans morgon i nästan ett år veta ja idag slutar jag halv fyra!

Under tiden jag skrev detta inlägg så ringde min ÄLSKADE morfar och vi åratade lite om skolan (jag gråter nu ja!) och jag kom då och tänka på en sak en person sa idag:
Du uppskattar inte saker för det håller på att försvinna! ♥
Så sant som jag heter Emma Elleonora Christina Johansson!

Jag älskar min morfar över allt annat på denna jord och skulle inte klara mig en enda sekund utan honom! Jag vill inte ens tänka på vad som händer när han dör! Han är min livräddare och utan honom skulle nog mitt liv inte gå som det gör!

Jag älskar dig morfar över allt annat på denna jord!

Och Jossan och Linnea jag vet att ni kanske läser detta och jag älskar er också oerhört mkt och skulle inte klara mig utan er två!
JAG ÄLSKAR ER AV HELA MIT HJÄRTA!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0