Gårdagensridpass :O

tidsinställt

Igår så red jag som rubriken säger! När ni ser detta är jag antagligen i stallet på clinic ;)

Ja jag fick LG och vi hoppade det började med att det gick skit piss och ja ville bara att vi skulle sluta och typ göra något annat! Det gick så jävla dålig han lyssnade INTE ETT DUGG! Kändes piss och jag kunde verkligen inte rida!

När vi sen skulle hoppa gick det ju f*n inte bättre! Kan väl sammanfatta det hela med Jag ramla av! Men det visste jag redan att jag skulle haha! Positiv här ;) Ne inte så värst! men jag är hel och ren!! Det gick bra och sen gick det bara liiiiite bättre!

Vi fick till och med SKÄLL av våran ridlärare! Men sen gick det bättre! Men vill fortfarande börja om för jag var så jävla arg övver schemat, mig, själv, LG och för jag inte hade en jävla anig om vad vi skulle göra! Hade helst bara ridit ut och galopperat fort ;) haha tycker nog det är mysigast av allt! för vi har så himla fina ridvägar och riktigt bra galopp sträckor!
menmen så är det ju alltid man kan ju inte alltid vara duktig! jag får leva med ridlektionerna på Whisper i helgen tills på Söndag då jag ska tävla henne!


Oj nu fick jag brottom haha!!

Pöss
//


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad bra att du inte slog dig:)

2011-08-24 @ 12:50:01
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0