I will eat you, alive

Hej på er! Återigen så skriver jag mailen till den här bloggen och lösenordet till min privata blogg när jag ska logga in här, och det går ju inte! Det är ett fel jag nog gör varje gång jag ska logga in här :) I alla fall, hoppas att allt är bra med er! Själv är jag så hungrig så att jag kan äta upp någon, men det blir mat snart, tacos på G! Håller på att spela lite på ukulelen så länge, och skriver ett inlägg till er! :)
Idag så har jag som vanlig som miljoner andra ungdomar här i landet varit på besök i ungdomsfängelset, dvs skolan ;) Otroligt seg dag har det varit, trodde den aldrig skulle ta slut! Imorn ska vi på ett studiebesök där alla ska få åka rullstol och testa på olika saker och utmaningar som man får möta i vardagen när man är rullstolsbunden. Det blir nog faktiskt kul, enda nackdelen bara är att vi måste upp tidigt, för det är långt att åka dit. Tar nog säkert en ca 2 timmar, hoppas det är värt det ;) Jag tänkte på en grej idag, är att jag ska flytta min privata blogg till devote och testa det! Återkommer om det, för nu är det mat. ÄNTLIGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0