Jag är en gummibjörn

Okej, jag vet inte varför rubriken blev som den blev, men ibland får man lixom ingen självklar snilleblixt om vad man ska ha för rubrik. Så då kan man ju bara skriva något random, gr8! Jag har kommit hem från skolan, det var ganska soft dag. Engelska, matte och psykologi bestod dagen av. Men nu är det helg, yääy! Tänkte träna snart, sen plugga lite så man slipper göra det imorn, och sen får vi se vad som händer helt enkelt ;) Jag har märkt att det bara är jag som har bloggat på sistonde, men eftersom vi får de besöken vi brukar få varje dag så måste det väl vara ett gott tecken på att jag klarar av det här alldeles utmärkt! Jag kan slänga in en liten önskan till er att ni får gärna kommentera om det är något ni vill veta, något som vi ska berätta om, om vi ska ha frågestund eller vadsomhelst! Alla förslag är jätte välkommna! Nu måste jag blogga på min privata blogg också ;)
(Bild från förra året)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0