Jaha...

Hejsan!

Lite smått ledsen nu! Varför kan Josefin inte flytta hit? SKULLE VARA BÄST!
Var  ute hos Gucci o babisarna och videoblogga haha stort (Y) på det! SÅÅÅÅÅÅÅ FAIL!
Ja men vad gör man nudå? Jag är allmänt depp! inget funkar och just nu vill jag bara spendera resten av sommarlovet undertäcket!
NEJ NU FÅR JAG SKÄRPA MIG! Imorgon åker jag nog TIIIIIIIIDIGT till stallet och är lite social med Pia och Eva ! ALLTID lika kul! Om man har tur kanske man får hjälpa till men någon FIN häst! Ska nog messa Deinse och fråga om jag ska fota henne imorgon! JA det ska jag! :D Nu ska här fotas!
Imorgon ska jag rida somsagt! Hoppas jag får min lilla dressyr prins Falexander men alla kallar han Lilla Gubben här är en bild på han :D
Anledningen till att han kallas Lilla Gubben (skriver LG nu han kallas nämligen det för det mästa!) Dett är vad jag vet iallafall!
När LG var liten så dog hans mamma han hade väl då fått namnet Falexander men automatiskt blev det ju Lilla Gubben och det är nu med lilla Falexander! LG´s stam och höjd och ja allmän fakta hittar ni HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
LG är en dressyr ponny som ni kanske kommer se på infon (?) men ett tag hade han hoppförbud! han stannade och det hela hade kunnat leda till att han inte var på ridskolan idag! Det är jag glad för att han inte är! Jag och han har utvecklats tillsammans och det är jag stolt för! Jag har ridit dressyr barbacka och hoppat nästan 90 cm BARBACKA på honom! Snacka om stolt tjej (haha vi kan ju låtsas som inget att jag ramla av samma lektion!) och jag är STOLT men tänk lilla jag sitta på denna maffiga häst (han är lite mullig :P) och får denna ponny i form BARBACKA och från att ha varit livrädd för ponnyn till att nu älska att hoppa honom! Vilken känsla! Det är som om jag haft honom som min egen tre år!
Detta är en ponny jag skulle vilja ha om jag fick välja en på ridskolan eller Smirnoff! Någon som vill veta om hur Smirre är!? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Alizya

SV: Tack :) <3

2011-08-09 @ 13:34:04
URL: http://alizya.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jättesnygg blogg och vilka fina hästar ni har! :D

2011-08-10 @ 15:27:46
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej! Inte för att vara taskig men dina inlägg är alldeles för flummiga och röriga! Du använder för mycket stora bokstäver, utropstecken och smileysar.

Försök att ha lite bättre struktur på dina inlägg precis som Josefin har. Då skulle det bli mycket mer intressant att läsa dem!

Kram Emilia :)

2011-08-10 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0