Jaja

Hej!

Ja jag får väl komma tillbaka då!
Men tycker själv att uppdateringen behöver FYLLAS på och måsta prata lite med Jossan! Men hennes mobil är ju tyvärr borta :( nej förlåt ska inte gör mer "flummiga" inlägg!
Förlåt Emilia!
Men just nu tycker jag att jag gör som jag vill...
Menmen...
DAGEN:

Jadu dessa dagar!
Nu har tyvär ENNU en bebis dött och Gucci fick följa med Camilla hem!
Vill gråta men det vill liksom inte komma! Jo nu kommer det...
Tur iallafall att jag inte följde med mamma och Andreas till hans läger! Visste inte när dem skulle komma hem...!
Så nu är jag hemma och gråter för mig själv! Stig H är där uppe och sover! Han vill inte mysa med en kaninluktande tjej :(.
Jag ska nog kolla vad som finns i skafferiet!
Jävla låtar som får en att börja gråta då:'(
Kommer ihåg hur jag videobloggade med henne men sen kom Stickan och jag blev livrädd och då menar jag LIVRÄDD ng> varje gång han kom när hon var ute! Det jag saknar mest är nog ungarnas smaskande! och hur dem bara rejsade där inne i buren... kunde komma rakt mott dörren och höll på att ramla ut!
Höll på att rädda stackars kaninungen men nu överlevde den ju tyvärr inte! Och jag vill INTE ha några klagomål! jag och Linnéa satt i säkert 1 timme och försökte liva upp stackars bebisen :( Hihi den var ju så söt... jaja så är det livet är inte rättvist vi ska alla dö någongång!
Nu han ju inte Jossan komma hit men hoppas hon vill komma ändå!
Kommer nog göra lite inlägg nu som kommer upp sen! Har lite planer moahahahhaahahahahaha! Jag är ond :p
Pöss
//


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg :D

2011-08-12 @ 17:34:54
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0