Jordens största morgonfail...

Gjorde jag imorse! Igår innan jag somna så frågade jag pappa när dem skulle åka! Då sa han runt 7 kvart över 7 och då sa jag a men väck mig då (så jag skulle komma in i rutinerna tills skolan!). Så väckte han mig imorse och lät dörren vara öppen! Jag kan verkligen inte sova med dörren öppen om dem skulle komma in igen så det var ju bara bra! Sen så slumrade jag till tänkte jag då var klockan 10:22 så jag hade liksom sovit typ 3 timmar till haha! FAIL!
Nej men idag ska jag skriva inlägget om bett hade jag tänkt :D Blir säkert bra när det blir klart! Men då måste jag in på andra inloggningen för att få bilder men det orkar jag inte! MEN JAG MÅSTE! För annars blire bara massa tråkig text :(
Ja dålig update från min sida men vart inge data igår (min kära bror beslagtog den!)...
men så är det här i livet haha
nej inge mer pladder!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0