Kollakollakollakollakollakollakollakolla

Idag börjar jag 11:20 så hinner morgon uppdatera :D

Hoppas allt är är bra med er!? MEd mig är det toppen förutom att vi går till halv fyra varje dag men det är en annan femma!
Efter skolan ska jag till stallet och efter det så ska jag ta bussen direkt till stallet :D
Ska hjälpa till på clinic och kolla på clinic haha ;)

Den jag ska Vara för föräldrar som inte är vana vid hästar så dem kan hjälpa sina älskade små söta barn :D
Min pappa skulle helt klart behöva gå men jag är stolt ändå :D han kan hänga tillbaka träns och sadel och sen så veta han vad martingal är :D han tycker nog det är lite roligt ändå ;O

Ska ta och göra lite inlägg nu ;)

PÖSS
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0