Mitt liv mina åsikter...

HEJSAN SVEJSAN!

I detta inlägg kommer ni få läsa om MINA tankar och åkiskter om "stora" bloggare!
Lets start!

Nicholai:
Nicholai är så jävla grym alltså från att ta bort sin blog för vad är det kanske 1½ månad sen och nu tillbaka och fullt ös medvetslös! Han bara går som om INGET har hänt och tänker inte ens på det förfluta det som hänt har hänt ungefär! Jag följer Nicke på bloglovin och jag är en stolt tjej som troget läser hans blogg!
Visst han kanske inte skriver så jättelånga inlägg om hur awesome Bilbo eller Mira har varit men har uppdaterar och just nu har han en bloggträff på Liseberg! Hur många bloggare har en bloggträff!? INTE MÅNGA!
Nog om denna Pöjk och över till...
NELLIE:

Vafan tjejen är 11 bast och har redan kvalat in till MSV med wetsrenhästen Stella på mindre än ett år! Hur många klarar det när man är 11? INTE MÅNGA skulle jag tro!
JAg är 14 snart och har en förebild som är tre år yngre!
Visst ni tycker hon gjorde fel på 15 hindret när dem skulle kvala! Vad skulle du gjort om du vet att din häst är trött, kommer mot ett 15 hinder på en bana som kan vara ganska avgörande klart man satsar extra hårt!!! Det hade jag gjort! Men ni kanske är lite döda som inte kan leva er in i hur hon kände när hon visste att det var på "liv eller död" på hindret HON valde att lägga ut filmen och NI klankar ner en stackars 11 årig tjej som har en lite FÖR stor blogg i mina ögon! Du är gtymm Nellie och det ska du veta!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tycker Nicholai skriver tråkiga och för korta inlägg.Hans blogg får en DISS faktiskt, jag själv läser den inte nu, den förra va bättre^^



Nellie är grymt, så är de bara!



Kramis Natalie

2011-08-06 @ 11:52:21
URL: http://ponyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0