Ny header...

Hejsan svejsan alla underbara!


Som ni kanske ser har vi ängtligen fått upp headern på bloggen! Den blev fin!
Designen tycker jag är gtyyyyyyyyyyyyyyyymt bra! Men nu tycker jag att ni ska kommentera jag är med så ska jag utvärdera DIN blogg och skriva här vad jag tycker om den och då får ni ju kanske lite nya läsare och det är ju lite kul!? Eller vad tror ni?!
Jag tror jag ska tänka lite på olika saker och göra lite åsikts inlägg! Saknar min lilla skrutta men hoppas Julia messar snart så jag kan rida henne...
Kan föresten berätta att nu vet jag när jag börjar skolan :P men ska bli roligt kommer ju närmare examen och för den delen SPAIN!!!!! TAGGA!
(En bild från en "fotografering" jag och min vän hade för någon vecka sedan!)
Pöss

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0