Snart så!

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Städat har jag också gjort, det är ju söndag. Och är det söndag, så betyder det städdag här hemma hos oss. Nu har jag äntligen också fixat postpaketskuvert, så snart Josefin, så ligger din överraskning hemma hos dig! ;) Spännande! Josefins överraskning är en del av mitt "projekt" jag har hållit på med, så när Josefin har fått hem sin, så kan jag visa allt som jag gjort åt mig själv. Kommer att lägga paketet på lådan senare ikväll, påväg till gymmet. Ska ju träna idag också hade jag tänkt. :) För övrigt längtar jag till torsdag och ridningen just nu, gud vad kul det skulle vara om jag fortfarande var medryttare. Men jag slutade ju av anledningen att jag inte har tid, och att hon var för liten. Så kommer inte kunna skaffa någon, men jag skulle vilja rida mer än vad jag gör nu. :( ÅÅÅÅH! Skolan kan seriöst ta sig, där solen inte skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0