Som ett barn på julafton

Det är så mycket man vill göra men man hinner inte med allt, jag har inte hunnit ut och träna än dvs. Får väl göra det någon timme efter maten, då får jag lite energi också, YEAH! Så snäll som jag är så hjälpte jag mamma att handla lite istället, så kylskåpet inte står tomt här hemma. Fick också en ny mascara, vilket var behövligt då min nuvarnde tar slut när som helst. Och när vi gick förbi tidningshyllan så tittade jag efter Frida som Jeward skulle vara med i, men trodde såklart att ett nytt nummer hade hunnit kommit ut för det är alltid så när jag letar efter ett speciellt nr av en tidning. Men när jag kom fram så fanns den där!! Som ett barn på julafton blev jag glad och nappade åt mig ett exemplar.
Såg glitter också men då var det bara posters på dem i det nummret. Och trots att Jedhead numera är mitt andranamn så tog jag den inte, för jag gillar inte posters. Varför? Jo för då syns alltid tidningens logga på bilden och den förstör! Vill inte att såna ska vara där, jag vill ha en bild med bara dem och ingen symbol nere i hörnet. Därför tog jag den inte. (Fick ändå en poster i FRIDA'n så jag är inte posterlös ;)) Men jag har ändå massa fina bilder på dem inramade i mitt rum (Som jag förövrigt smälter åt varje gång jag ser dem), mycket finare! Oboy, hoppas ni hängde med i mitt lite fartfyllda inlägg.. Nu snart mat, kyckling på fredag ;) Me like ♥ Sen; Träääna! Me like 2 ♥



(Mobilbilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0