Sommaren 2011 är slut, och kommer aldrig tillbaka

Nu har jag levt min sista sommarlovsdag sommaren 2011. Dagen har spenderats med mitt projekt (kommer förmodligen bli offentligt imorn), tränat och bara tagit det lugnt. Har gjort något som är ganska olikt mig, nämligen förberett väskan och tagit fram kläder inför imorn så jag sparar tid, duktigt? Och eftersom jag är så awesome så gjorde jag en 'det blir dåligt väder' outfit och en 'det blir bra väder och VARMT' outfit, nu är det upp till vädret. För förra året nämnligen så stressade jag i princip varje dag till skolan, och jag orkar varken med stressen eller att må dåligt av den så tänkte förbereda så mycket jag kan dagen innan det här året så jag sparar tid på morgonen.
Usch, skola, vill inte, orkar inte! Att sommarlovet är slut går lixom inte in i min skalle, det gör inte det. Jag har nog lite skolångest, yup. Hoppas att vi går max några timmar imorn och inte har några lektioner. Jag orkar verkligen inte med det. Ge mig helg nu snälla? Nu måste jag väl sova *Suck* Godnatt ♥
sweet dreams ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0