Stall Compass

Heej :)
Det är en liten sak som jag har glömt att säga till er. Jag ska troligen börja rida på ett till stall nu i höst. De öppnar ridskola i oktober och det verkar jättebra där. Det kommer vara max 8 elever per grupp. Det står inte så mycket annan information än men vi har mejlat med frågor. Man kan i alla fall se att det är jättefint där. Det bästa av allt är att det ligger här i Saltis. Rätt nära mig faktiskt. Vi får se hur det blir men det låter i alla fall awesome ^^
Ville bara skriva lite om det här för jag är väldigt glad över att de äntligen öppnar en ridskola i Saltis.
Ni kan gå in på deras hemsida >> HÄR <<
Kolla på "Annläggning" och sen ser ni på den högra bilden där uppe. Fint va?
Random bild på Tage efter att jag ramlade av ^^

Kommentarer
Postat av: moa

hej!

jag ska också börja rida på stall Compass :) jag känner Lundin väldigt bra och jag kan säga så här: det är det bästa,sötaste hästarna o roligaste stall ever! <3 jag ska rida i hopp inriktad! du? :D

2011-08-25 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0