Start the day with a good breakfast

Hej!
Hoppas att ni haft en bra lördag hitills och att ni njuter av helgen, på måndag börjar en ny vecka med nya tuffa utmaningar. I alla fall för mig, jag har verkligen inget lekskoleschema. Nix, vi kör till halv 5 flera dagar i veckan, inte kul! Jag har faktiskt redan tröttnat på skolan. Jag vet att jag går gymnasiet och går en linje som jag själv valt, och visst tycker jag om att hålla på med det, men jag är för trött och omotiverad just nu. Jag har lixom inte vaknat, hjärnan står fortfarande på viloläge. Usch! Jag längtar redan till nästa sommar. Idag blev jag i alla fall klar med mitt projekt, äntligen! Eftersom jag har hållt på idag och typ inte gjort något annt så ska jag köpa postpaketskuvert imorn och skicka iväg mina små överaskningar till de utvalda ;) Mina egna resultat, grejer som jag fixat åt mig själv, kommer att publiceras när paketen kommit fram, annars kommer jag ju avslöja allt ;) Nåväl, nu ska jag gå och göra min egna müsli med mammi, det blir en god frukost imorn! :D Sen fixa nya naglar, nytt jedwardinspirerat på G, resultat sen! :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Grym blogg cheyer! :D

2011-08-27 @ 21:39:04
URL: http://luckyrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0