Streeessss

Heej :)
Det har nu gått en vecka av skolan och vi har redan hunnit med typ tre "test". Jag hade glömt väldigt mycket av det vi gjorde förra året men jag var i alla fall inte ensam om det. Sommaren gör att man glömmer alla tråkigheter om atomer och skit..
Även fast det har varit en hel sommar så är jag redan stressad. Skolan stressar upp mig något enormt.
Ska så snart jag kan dra med mamma till Nacka forum (galleria typ ^^) eller något liknande för det är en del grejer jag måste köpa.
  • Ny deoderant
  • 3 nagellack
  • Olika kläder
  • Någon eller båda av Jedwards skivor om jag hittar
  • Gympaskor + gympakläder
  • Ny tandborste
  • Diverse smink
Med mera.. Som ni ser är det en del saker. Ska leta runt på internet efter Jepic T-Shirts, deras skivor och sådana skor med vingar ^^
Jag i min panda "sak?" förra julen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0