Tänktänktänktänktänktänk

FÖRLÅT IGEN!

Skolan är sjukt jobbig!
Men jaja detta är en ridblogg... (hmmmm)

Började även jag lyssna liiite på JΞDΔRD!
Ska försköka bli ännu en JΞD-HΞΔD but how nows!?

Imorgon ska jag till stallet och förhoppningsvis #hållertummarna# får jag Whisper!

Jag ska nämligen tävla henne på Söndag och då ska jag rida utan snodd! Jag själv förstår inte vrf hon rids med snodd! Hon skulle kanske bara behöva en martingal i hoppningen! Hoppas jag får henne imorgon för då ska jag rida utan snodd så vi gjort det en gång :D!

 Nu till det jag hade rubriken till ;)
Igår när jag skulle sova så kliade mitt andra hål i högra örat och jag har typ som tix att ta ploppen i munnen mellan läpparna ;)
Då så råkade jag tappa pluppen några millimeter ifrån (jag vet men läs vidare..) så känner jag att om jag inte hade stängt munnen just DÅ hade pluppen åkt ner i halsen! Då började jag tänka värsta tankarna om jag hade dött, om jag hade fått upp den eller om mamma hade hittat mig död på morgonen! Då tänkte jag på allt jag ville säga till folk!
Som Amanda vill jag faktiskt reda ut allt med och Emma & Hanna vill jag bara krama om och säga att jag älskar dem för att dem har hjälpt mig och den Matilda, Emma och Moa för att dem är så sjuuukt roliga och för att Moa alltid gör en på dåligt humör!
Vart har hon varit hela livet liksom!
Och Mamma hur enooooormt mkt jag älskar henne och Pappa och ANDREAS! MIn storebror som är SJUKT jobbig men självklart älskar jag honom ändå! Och en kille i skolan som jag har varit kär i sjuuukt länge som jag i sommras berättade att jag gillade och fick svaret "Jaha ok vad roligt då!" Tänk vilken jävla smäll i magen och man bah "jaha här skriver man värsta långa romanen och vad får jag? Jaha okej vad ROLIGT!" fattar ni hur sjuuukt irriterad jag blev eller? Ne detr kan ni inte! Men problemet är JAG ÄR FORTFARANDE KÄR! Och jag vet INTE vad jag ska göra!
Han är lång, blond och typ blå ögon, värta grymma stilen och ja världens snyggaste + magrutor kan inte blir bättre!
Tänk på de du ;)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0