Tid är färskvara, den håller inte för evigt

Ligger just nu och funderar på om jag ska sova eller om det är värt att ligga och kolla på Celebrity Big brother. Tydligen så missade man en hel del igår, John och Ed gjorde ett kul uppdrag. De hade såna där elchockdräkter på sig, och de skulle klara sig var och en för sig för att de andra skulle lära känna dem bättre. Och tydligen så gifte sig John och Amy (WTF!!?) Vet i och för sig att det bara är fejkbröllop men ändå, det känns ändå helt fel! Jag vet inte hur jag ska göra, tror jag väljer sova så jag är pigg imorn. Angående mitt projekt så kommer det bli offentligt i helgen eller någonstans där, det beror på. Imorgon blir det ridning också, yääy! Helst hoppas man ju på en till mysig uteritt, men hörde att vädret inte skulle bli så bra imorn. Vi får se, Kram!
Foto: Jag (under sommaren)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vacker bild!

2011-08-26 @ 21:31:21
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0