visste ni att...

 

... Jag ÄLSKAR Subway? Och skulle kunna äta det året runt T I L L S  J A G  D Ö R !
Grillatkycklingbröst med gurka, tomat, oliver och maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa vitlöksdressing :O hihi möms!
... Jag älskar också grönsaker & frukt? Om jag behövde välja EN favorit skulle det vara ÄPPLE!
... Utan två ridlärare på min ridskola skulle jag ALDRIG vara där jag är idag!
... Att en av mina ridlärare som hjälp mig på ridskolan vunnit SM (eller vad det var)? I fältävlan!
... Jag ska idag äta godis för första gången på kanske 3 månader?GALET sugen :(
... Jag ÄLSKAR sånna här inlägg?Så roligt att liksom få reda på en massa nya saker om personerna ;)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0