Wää :(

Heej :)
Läste precis Linnéas förra inlägg och jag håller totalt med. Ja såg också CBB idag och det är ju hemskt. De passar inte alls in där och jag satt och höll tummarna på att de skulle åka ut. Det kanske låter lite konstigt med tanke på att jag typ älskar dem men de ska bara inte vara där. Hoppas de får åka hem snart! :( <3
Idag var i alla fall mina kusiner här. Först gjorde vi pannkakor och sen gjorde de som vanligt en galet rolig make-over på mig. De gör olika teman varje gång vi ses. Den här gången tror jag att det var typ gammaldags tjej eller liknande? Det var i alla fall väldigt synd för jag mådde inte så bra och var lite off hela dagen... Hoppas jag mår bättre imorgon.
Linnéa jag tänkte oxå att vi skulle kunna hinna med Kista! Eller vi måste snarare! :D <3
Så söta i sina Tigerjackor och Pandaskor <3 ^^

hahah :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0