You are my drug nowadays

Hej! Min kväll har då spenderats med att tjocka kräftor och andra skaldjur hos mormor och morfar, såå gott!! Nu har jag precis gjort lite omslag till Josefins nya kalender, hoppas du gillade dem! (Du behöver inte använda dem om de är för fula♥) Det var såklart Jedward på ;) Känner att Jedward håller på att ta över Josefins och mina inlägg på bloggen, vi får väl hålla igen lite på det ;) Men samtidigt så är ju en blogg en offentlig dagbok, och i sin dabok brukar man ju skriva vad man vill?
Jaaajaaa.. Men det går ju inte att sluta prata om dem, de är ju så j*vla underbara ju! Så fort man typ ser dom får man typ samma känsla som man får när man är kär, en känsla som känns så obeskrivligt underbart ♥ (Linnéa förfan, inget känslomässigt 'fjortisliknande' snack här, skärp dig själv! :P) Haha, jag kan inte hålla tillbaka, hoppas ni står ut ;) Imorn ska jag försöka klämma in lite mer av något annat än Jedward i mina inlägg, vilket jag känner kommer bli väldigt svårt då jag har planer för morgondagen som är Jedwardinblandat. Vi får se hur det går imorn, nu ska jag snart sova, skypa med Josse en liten stund till bara, sov gott ♥
- I will always breathe Jedair -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0