you namned it...

haha såhär dålig fantasi har jag inte haft på länge!
Håller just nu på att fundera på om jag ska skriva ett åsiktsinlägg om MIN syn på pessoabett!? Fast ni kommer då få vänta till nästa vecka tror jag då det blir tidsinställt!
Ja nu börjar jag blogga igen på detta inlägg efter 1½ timme haha...
Ja Idag har jag *trumvirvel* CHILLAT MAX! Så jävla skönt rent ut sagt!
Ska Antagligen imorgon vara med en gullig liten tjej vid namn Louise

Bilden passar sjuuukt bra till hur hon är i sin personlighet och guuuuuud så söt hon är! Om jag fick skulle jag leva med henne!
Tänkte nu lägga upp lite bilder från våran photoshoot :D


//


Kommentarer
Postat av: Hanna

vet du vad dom heter? :)

2011-08-15 @ 19:27:48
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0