You thought it was you I admired, but you had so absolutely fucking terribly wrong.

Godmorgon! Tänkte bara göra en liten uppdatering eftersom Josefin och Emma inte gjort det, än ;) Just nu håller jag på att fixa mig lite för att lite senare ta bussen till en kompis som jag helt sjukt nog inte träffat på hela sommaren, så det ska bli väldigt kul! Jag har bara lite problem vad jag ska ha på mig, ena stunden skiner solen och i andra stunden går den i moln och utomhustempen sjunker så ja, jag har lite problem kan man säga ^^
Nu måste jag leta reda på en remsa också, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

SV: Wanda är min alldeles egna häst som jag har betalat helt själv :)

2011-08-17 @ 12:46:29
URL: http://twolivesonepassion.se
Postat av: :)

Från vilken sida kommer bakgrunden till bloggen ifrån? Fin ;)

2011-08-18 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0