Äntligen hos Emma!

Hejsan!
Nu är jag jätteglad + trött för jag har äntligen kommit fram till Emma. Jag skulle igentligen ha tagit ett tåg från centralen i Stockholm 10.55 men när vi kom dit så stod det att tåget var inställt på grund av blixtnedslag.. Snopet värre så det var bara att packa bilen och bege sig mot Kjula. Kom fram typ en halvtimma senare än vad jag skulle ha gjort om jag hade åkt tåg. ^^
Idag har vi tagit det rätt lugnt. Vi har fotat lite, spelat lite spel och försökt hoppa hinder med Gucci. Guccis små ungar är jääättesöta.. typ.. Har Emma skrivit om de än?
Nu när vi sitter i samma soffa tänker vi i alla fall ta tag i det här med bloggdesign, header och lite annat smått och gott. Så kolla in snart igen för en mkt snyggare blogg.
Kram Josefin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0