Emma- Det som rimmar på Osa!

Heu!
Jag har idag varit i "världens ände" som det kallas! Jag har varit i mysiga lilla staden Trosa! Gillade den staden och köpte elr rättare sagt fick utav min fina farmor en glas delfin elr det är två som ni kan få en bild på sen :D! Ska iallafall börja samla på sånna :D Det är ju glas figurer då!
Vad skulle ni läsare tycka vara roligt att läsa såhär på sommaren? Jag har sån lust att skriva ett lååååångt inlägg men aja!
En sak kan NI hjälpa mig med eller nej två! Nr 1 läs denna blogg: http://nellieberntsson.blogg.se underbar och bäst! Och sen om jag inte orkar skriva hela blogg namnen så vill jag kunna skriva bara tryck här och då är det en direktlänk till bloggen/hemsidan hur gör man det! Sen så är ju jag ny här på blogg.se och kan inte ett piss och jag kan inte svara på kommentarer! Men jag kan ju alltid svara i inlägg! Och om det är så att ni vill kontakta mig eller jossan är det bara att mejla [email protected] var inte blyga och skriv även i mejlet om ni vill ha det i ett inlägg elr varför inte gästblogga!
Nu när jag ändå är på g så kan jag ju säga att Josefin kommer hem imorgon och hon kommer säkert skriva något inlägg hoppas jag :S! Tack och hej leverpastej!
Emma!!Jag och Flower min läger häst!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Emma kul att du också börjat blogga! Ja visst är han fin min lille plutt :)

Det går inte att svara på kommentarer på blogg.se hur man än gör. Man får gå in på den andras blogg o svara i dens kommentar :)

2011-07-19 @ 20:47:29
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: Michelle

söt blogg:)



hihi den där hästen va super lik min:D vet du vad det är för ngn ras på den?



Kram

2011-07-20 @ 10:58:28
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0