Emma- Otroligt roligt!

Hejsan!

Guuuuud vad glad man blir när man loggar in på bloggen och har 10 kommentarer på ett inlägg! TAck förestenn för besöksrekordet! 48 sidvisningar och 27/ 28 unika besökare! UNDERBART! Men komihåg att fortsätta såhär för är bara roligt om ni fortsätter kolla! Men har fortfarande INGEN som helst insperation till inlägg men det kommer väl när vi kommer igång riktigt ordentligt! Josefin kommer hit på Lördag så vi fixar kanske lite saker medans hon är här :D Bara roligt om vi gör lite inlägg tillsammans!
Just nu så sitter jag i vår "lilla" soffa här uppe och tittar lite på tv och kollar runt på datan! Idag har jag en uppgift! Ska städa på altan så jag och Jossan kan sova där en natt! Dår kan vi flumma! OCH studsa studsmatta! Helt otroligt sitter och kollar på simhopp på 4:án helt sjukt vad dem kan jag blir extremt facinerad vad dem gör! Skulle aldrig klara att hoppa och INTE skvätta vatten det är ju det som är roligt! Haha nu skriver vi om simhopp på en ridblogg?? Hmm fundersam!
Juste inat drömde jag om Nicholai från PA2 för han har tagit bort sin blogg och jag vill få tag på han igen :P så om någon vet något om det så snääääälla kommentera!


Jag bara älskar denna bild på Josefin (pandan) och Carro (människan!) Haha ne men gullig va?


Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se

svar: okej :P

2011-07-21 @ 14:04:12
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0