Sol under skynke...

Hejhopp!
Nu siteer jag ute i solen! nästan i alla fall. Jag sitter under ett skynke för att kunna se något på dataskärmen ^^
Har just fikat på en liten chokladboll och ett glas saft. På sommaren blir jag typ beroende av saft...
Jag hade tänkt att bada min lilla katt Trixie idag men jag fick just reda på att Farmor kommer hit på middag. Suck...
Så vi får helt enkelt se hur det blir med det. Hon blir så liiiten då! Måste lägga upp bilder på henne då ^^
Nu ska jag lägga datorn och skynket åt sidan och försöka att sola lite. Jag är väldigt blek då jag tycker att det är otroligt tråkigt att sola och oftast inte står ut i mer en fem minuter.
Trixie i vintras
Kram Josefin <33

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, när ni har fixat en header så blir bloggen underbar! Ni lägger upp jätebra inlägg tycker jag, roliga bilder och texter, dessutom så är det jättekul att ni har lagt upp videoinlägg! Det gör bloggen mer intressant. Fortsätt såhär så får ni nog sjukt bra med läsare! Skaffa något speciellt till bloggen, någon tävling eller typ dagens fråga eller något, då blir den speciell!

Kram, Bella

bdb@DodgerGirl / http://eaglegirls.blogg.se/

2011-07-30 @ 16:32:31
URL: http://eaglegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0