Soorryyy ^^

Heej :P
De senaste dagarna har jag varit ute med båten och det är anledningen till att jag inte har bloggat. Jag hade med datan men internet var skit och ingenting fungerade så den användes till filmer. Hade i alla fall jättetråkigt och är superglad över att vara hemma. Som vissa kanske har förstått så är jag hemma från Emma och det är inte alls lika kul! Vi hoppas att vi kan ses snart igen och en videoblogg sak som vi filmade en kväll på studsmattan kommer troligen upp idag. I den förklarade vi typ lite vilka vi är, planer för bloggen, allmänt flumm med meraa :O ^^

Bjuder på den bild på mig och Emma från Finntorp ^^ Vad ful man kan vara ^^

/Josefiiiiiiiiin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0