Varför måste allt ha rubrik??

Hejsan svejsan!

Just nu kollar jag på 5:án på Greys Anatomy tror jag slökollar lite! Nu är jag bara allmänt glad och överlycklig liten flicka! Imorgon så ska jag vara med en underbar liten flicka som heter Louise men alla kallar henne Loe med henne vet man aldrig vad som händer! Och jag skojar inte! I våras på kristihimmelfärd(??) så gick vi över 3 åkrar bara sådär! Snacka om plötsliga saker! Aja och på Lördag kommer ju lilla Josefin in rullande på stationen runt 12 :D därför är jag ÖVERLYCKLIG nu vill jag bara rida Caruso och min lilla prinsessa! Ne hoppas bara Julia svarar snart hon jobbar säkert :S jag tycker iallafall att det är roligt att Jossan har gjort ett litet inlägg här nu :P
Just nu försöker jag ta bort mina bilder från finntorp på facebook så jag kan lägga upp ALLA igen på nytt! Vore extremt roligt om det bara ville försvinna :P
Ne nu får ni faktiskt hjälpa mig! Vad vill NI läsa om här på bloggen det är ju trots allt för er vi gör den eller (?) hihi ne nu ska jag mysa lite :D
Hej svejs!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0