Ja det fick bli här!

HEJ!

Jag lovar vi lever och frodas! Vi har bara en ovanligt lång bloggpaus jag, Jossan och Linnea som fortsätter blogga på sin egen blogg!

Ja! Jag har ju också startat en egen blogg busig som jag är! Men den åker bort ikväll! Fan gick inge bra med bilder! Så här säger vi! Om du vill ha en enkel sida som laddar upp bilder fort utan massa jävla koder och bara mallar, VÄLJ BLOGGPLATSEN! Fulaste namnet bakom jo jag vet men kissie hade faktiskt det när hon började så vem vet! Ne nu ska jag sluta babbla och skriva om resan! Jepp jag är kär i en spanjor!



Dock är han nog jordens största player men vad spelar det för roll när man träffas två gånger antagligen :D haha en men hoppas det blir fler gånger bara!

Men om det är någon som vill att jag ska göra ett inlägg med resan så ja kommentera!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0