Baby don't you know that you are, my everyday superstar.

Godmorgon! Jag är så grymt taggad på att bara kötta igenom dagens skoldag så jag slutar och kan åka hem till Josefin! Och imorn ska vi och se JEDWARD!! Så jäääävla taggad, det ska bli så jedsome! Igår på ridningen förresten så hade jag den seeeeege Abbe. Men det var kul att vi kunde rida ut i alla fall till ängen och rida där. Han blev något piggare efter galopperna men han är fortfarande så seg och uoppfostrad så man blir seriöst galen. När man står i spiltan och tar hand om honom får man noll respekt från honom. När jag tex skulle borsta på andra sidan så flyttar jag på honom, och när jag går in så vänder han sig tillbaka så SMACK så får man en hästrumpa slagen mot sig så han tryckte in mig i väggen. Gissa om jag blev arg? :P Tänk om det hade varit någon liten knatte eller någon ännu mindre som var i mitt läge där? Det skulle typ vara tack och godnatt för dem små. Usch, jag tycker inte att ridkoleponnyer kanske bara ska vara små änglar som följer fyrkantsspåret automatiskt, men de ska fan kunna visa respekt. Nä, nu ska jag packa väskan och snart cykla iväg, hoppas ni får en bra dag! ♥
Visst är han jättesöt och ser heeelt oskyldig ut. Mee, skenet kan bedra ;)
(Bild tagen från ridskolans hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0