Can't wait to saturday, saturday, saturday night

Tjenare! Hoppas eran dag har varit awesome eller kanske ännu bättre? Min dag har varit okej, bortsett från skolan och mitt umgänge eller vad man ska säga typ.Jag är glad för att det bara är 5 dagar kvar till lördag, och en helg med världens bästa Josefin och Jedward!! Can't wait! OMG, it's gonna be so jepic-f*cking-awesoooome!! =:'D Asså fatta!! 5 dagar kvar till en helg med bästa vän och Jedward, jag är såå jävla glad och förväntansfull!!  Men ändå så vill jag inte att helgen ska komma, för när lördagen är över, vet man ju aldrig när man får se dem igen, den tanken gör en så himla depp! Men nu ska vi se framåt!! :) Först ska man avverka en hel veckas plugg med prov och allt vad det heter. Måste plugga arslet av mig ikväll :/ Men just nu: Hjälpa mamma med att steka pannkakor! Hell yeah! Smell ya later!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0