förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Jag är så jävla ledsen för att jag inte bloggat!

Men jag har så himla mkt nu och jag tycker Linnea är helt underbart duktig som uppdaterar så bra :D!

Men jag har en tävling nu från min sida!

Ni får chansen att få ett gäst inlägg här! Jag ska nämligen bort 26-2 oktober! Så minst 6 stycken för att vara med!

DETTA SKA NI GÖRA!

*Skriv ett inlägg som inte bara handlar om dig och din ridning!
*Lägg ut det på bdb/din blogg och länka mig (e-tunaryttaren) eller länka inlägget i en kommentar!
*Mejla inlägget + max 4 bilder till [email protected] och märk mejlet med Gästinlägg!

ja det är det ni måste göra för att vara med!!


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

SV: ni kanske inte har sett det men jag har hissat & dissat eran blogg förut en gång;P

2011-09-09 @ 16:49:08
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0