Houston, I got a problem. School is taking over my life!

Tjenare! What's up? Ligger hemma död i sängen efter en minst sagt låååång dag i skolan, fyfan.. Och inte får man ledigt när man kommer hem, nejnej, då ska här pluggas nervsystem till provet på torsdag. Men sista timmarna i skolan var ganska chill ändå, vi hade ju foto. Jag framkallade min film idag som jag fotade med förra gången. Nästa gången får man väl se bilderna då, hängde rullen på tork precis innan jag gick. Fick våran första fotouppgift också, så då passade jag på att låna hem en kamera också plus två rullar med typ 20 bilder i varje. Så nu får man inte sumpa några bilder. Har några ideér till uppgiften som jag kanske skö pröva. Imorn ska jag fan till gymmet, så är det bara! Någon fritid måste jag få, annars överlever inte jag. Jag kan inte sitta med skolgrejer 24/7, jag är inte mer än en människa. Även om skolan tar upp alldeles för mycket tid tänker jag inte låta det ta över. För då.. dåå... slutar jag, eller något. Ajöken sa fröken!
Är kameran liiiite stenålders eller vad? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0