I wanna nomnom

Hej! Tänkte sist jag skrev ett inlägg att det kanske skulle kunna vara Josefins och Emmas tur att uppdatera, men eftersom ingeting har hänt så får väl jag st för den (igen) då ;) Hoppas att allt är bra med er! Sitter och svarar på lite kommentarer från er, tack så jättemycket för alla fina kommentarer, ni är jättegulliga! Kom hem från skolan för typ en och en halv timme sen, slutade halv 5! Lång dag, verkligen! Och näsa tisdag och alla därefter ska vi sluta halv 6! Det är typ helt sjukt! Men det är för att vi ska ha inviduellt val och få mer tid att arbeta med det. Vi började med det idag för första gången förresten! Jag valde foto, så jag hoppas att det ska bli kul. (Och att det är värt att stanna i skolan till halv 6 för..) Idag hade vi lite teori och vi fick sätta in film och fota lite. Nästa gång ska vi framkalla..
Gud vad jag är sötsugen! I wanna nomnom! (Säger jag och josefin när vi är sugna och vill ha något att tugga på!) Som tur var nu hittade jag lite godis kvar från helgen, 2 dumle. Score! Jag ger mig själv lov att äta dem, ska faktist gymma snart! Kom på förrförra helgen förresten att ha godisförbud, men åt godis i helgen och äter mina dumlisar nu. Jag tycker inte det är direkt någon ide att sluta äta godis, tycker lite godis är okej. (Annars kan man ju inte överleva??) Men jag har slutat att dricka läsk förresten för länge sen, thats good! Det kan man faktiskt klara sig utan.. Nu ska jag nöta in en ny låt på ukken. Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: jenny <3

Allt bra idag ? :)

2011-09-06 @ 18:38:13
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0