Inte bara mitt ansvar

Godmorgon! Slut på sjukledigheten nu då, sitter och käkar frulle och lite medikamenter så jag klarar skoldagen. Sen är det helg! Så himla skönt att jag blev frisk nu till helgen, perfekt! Jag tänkte bara lite snabbt prata om bloggen, den håller på att dö, jag vet! Men det är inte bara mitt ansvar, Emma & Josefin vart tog ni vägen? Jag kan faktiskt säga (för att det är sant) att det är mest jag som uppdaterat på sistonde, och den här bloggen handlar om oss, inte bara mig. Jag kommer nu dra mig tillbaka ett tag (kommer inte sluta!!) så får Emma och Josefin börja blogga lite mer så kommer jag också tillbaka sen. Hur som helst kan ni följa mig här iallafall (jag har ny blogg, finns inte kvar på webs.com) för där finns jag dagligen, men vad det gäller chocolateponnys så kommer jag ta ett steg tillbaka och låta emma och jossan få ta lite mera plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0