Merci for being you ♥

Hellow Fellow!
Haha vet ni hur himla länge jag har velat skriva detdär??

Är ensam en liten stund idag;)! Så ska nog göra lite inlägg!
Måste också skriva packlista till Spaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :D ska ju åka om 2 veckor redan! Fattar ni vad nervös jag är!? Jag ska alltså bo i en heeeeeeeeeeelt ny familj utan mamma, pappa, Adde och vår katt Stig H! Tänk om man blir magsjuk och ja ni fattar tror jag! menmen jag har faktiskt valt det HELT själv men tänk vilken upplevelse!

Tältade med min klass tisdag-onsdag! Ja vet inte om ni hde det bra men vi hade regn rusk och ja bara allmänt kallt! Vi somna klockan 2 då sov 2 killar i vårat tält! En i förtälten (han ville inte sova med oss ;/ ) sen den andra sov vid en utav oss tjejer! Och dem är INTE tillsammans! Barra så ni vet liksom! Men men vad jag vet hade han killen nr 2 somnat i vårat tält när jag var på möte om resan!
Lite rörig text jag vet! menmen!

Lyssnar lite på musik nu men vill bara sova! Men orkar inte...

Imorgon ska jag rida... undrar vad jag får för häst.... men jag gillar AK oavsett vad.

Nu ska jag ta anledningen till den låååååååååånga bloggpausen!
Ja alla känner väl igen dessa två individer??

Precis ;) jag skrev på min dv (e-tunaryttaren) att jag började gilla dem lite men jag har varit lite taskig mot Linnea och Jossan och varit pain in the as och bara tjatat om att dem tjatar xD men jag skrev då att man kan inte vara sämre än förändras och ändra uppfattning... sen så ja fick jag så hiiimla gåligt självförtroende och trodde dem inte gillade mig längre och ja jag har nu chattat lite med en av dem jag vill alltså nu inte säga namn! Men hon var inte arg :D:D:D:D:D:D:D så nu hoppas jag bara att den andra inte är arg ;/ men sånt är livet! Och visst har jag gryma vänner? Som orkar med lilla mig! jag tycker just nu bara mitt liv är piiiiiiiiiiiiss... orkar ärligt talat inte med det.

Jaja upp med hakan nu Emma och KÄMPA det är 16 dagar kvar till Spanien! Menmen...

!!! har ni tänkt på hur många men jag skrev ;)

//

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0