Proooooov

Hej! Sitter i skolan just nu, vi började för någon halvtimme sen för vi hade inställd lektion i morse. Jag pluggar lite till provet vi ska ha nästa lektion. Egentligen har vi samhälle nu, men våran lärare var så snäll så vi fick använda tiden till att plugga till provet. Hoppas jag klarar det, men det går nog. Och får jag IG så ska ju någon gång vara den första ;) Sen blir det stallet! I vanliga fall ser jag grymt mycket fram emot att få åka dit, men idag vet jag typ redan att jag kommer få den seeegaste ponnyn i hela stallet. Dessutom slingrar han sig som en mask när han inte vill jobba, och är allmänt ouppfostrad i spiltan. Så det är alltid trevligt att gå n där och ta hand om honom, eller inte... Jaja, vi ska ju i alla fall rida ut, hoppas han blir piggare då, vet i alla fall att han typ är löljig och skraj för allt.. -.-' Får väl stå ut, antar jag... Nu måste jag plugga vidare, Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0