Snart slut..

Hej! Jag är just nu i skolan, har min sista lektion. Jag slutar om ca 35 minuter, äntligen! Sen ska jag hem, käka, sen ta bussen till stallet! Jag har längtat hela veckan efter att få åka dit, hade jag fått vänta en dag til hade jag blivit galen! Man kan seriöst inte leva utan de underbara varelserna, det går bara inte! Undrar vem man få rida idag då, skulle vara kul med Schagor igen, och arbeta vidare på det vi hade sist. Men det är ju kul att byta också. Jag vill rida storhäst snart! Jag klarade det ju på finntorp, då borde jag ju kunna klara av de minsta storhästarna på ridskolan. Hoppas på att få byta upp mig snart. Men då kommer man sakna att rida ponny. För alla många storhästryttare i stallet klagar ibland på att de saknar ponnylivet så mycket. Det finns nackdelar & fördelar att växa upp kan man säga..  Nu är rasten slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0