Svar på kommenter(er)

Erik om Trött+ svar på kommentar!:

Som bloggare måste man kunna ta kritik då och då, för att bli bättre! Get used to it! Ni frågar ju vad läsarna vill ha? Då kan du ju inte bli sur när de ber om något som ni frågat om ;) Litet tips bara, kram!

 

 

 

Cecilia om Trött+ svar på kommentar!:

Vaddå ska du bara sluta blogga för att en tjej har en åsikt?.. :P

 Hej Erik & Cecilia!
NEJ jag slutar inte blogga pga en liten tjej! Men jag skriver fortfarande vad jag vill! Jag vill ju tex inte skriva om jag har fått en pojkvän eller så!? Jag har bett om förslag och vad har jag skriver är MITT beslut INTE ERAT! Jag får skriva hur många J*vla utropstecken jag vill!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du, jag är äldre än vad du är så kalla mig inte liten tjej. Du ville ha kommentarer och kritik och saker som du skulle bättra på. Jag ger dig det så börjar du fjanta ur som en "liten tjej".

Inget av det här är absolut inte illa menat, endast för att försöka göra dig och bloggen bättre. Kvalitén skulle höjas så otroligt mycket om du bara försökte ta åt dig av det jag skrev. Ta en titt på Josefins inlägg och se om du förstår. Jämför hennes med dina :)



Ps. Ta en titt på de stora bloggarna: Dressyrmupparn, TeamSL, Kenzas, Fokis. OSV. Skriver de samma bokstav flera gånger? Gör de smileysar hela tiden? Använder de stora bokstäver hela tiden? Svaret är Nej.



Förstår du nu hur jag menar? ;)

2011-08-12 @ 20:13:51
Postat av: Johanna

Jag håller med Erik, Cecilia och Emilia. Du måste kunna ta kritik!

2011-08-13 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0