Trött+ svar på kommentar!

Emilia om Jaha...:

Hej! Inte för att vara taskig men dina inlägg är alldeles för flummiga och röriga! Du använder för mycket stora bokstäver, utropstecken och smileysar.
Försök att ha lite bättre struktur på dina inlägg precis som Josefin har. Då skulle det bli mycket mer intressant att läsa dem!
Kram Emilia :)

Hej Emilia!
Kul att du har din egen åsikt! Min egen åsikt är att jag gillar bättre när inlägg har lite smileys och man ska ha roligt när man är "liten"!
Jag ska ta till mig av åsikten men tills jag har fått ett svar av Jossan kommer jag inte kolla bloggen så fruktansvärt mkt!
Bara allmänt TRÖTT på allt och alla klagar på mig 24/7! DET ORKAR JAG INTE...
Jag struntar fullständigt i vad du tycker om MITT bloggande som JAG som jag skriver direkt från hjärtat! Jag har mina egna åsikter om saker och ting! Du behöver inte kolla mina inlägg om du inte vill! Det är ditt val bruden INTE MITT! JAG väljer vad JAG vill skriva DU skriver inte vad JAG ska skriva!

Hejdå får se när jag kommer tillbaka!!

//


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vaddå ska du bara sluta blogga för att en tjej har en åsikt?.. :P

2011-08-11 @ 18:27:21
Postat av: Erik

Som bloggare måste man kunna ta kritik då och då, för att bli bättre! Get used to it! Ni frågar ju vad läsarna vill ha? Då kan du ju inte bli sur när de ber om något som ni frågat om ;) Litet tips bara, kram!

2011-08-11 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0